Salgscoach København

Hvordan bliver man en god sælger?

Det kan være svært at holde dine salgsevner ajour i et evigt foranderligt kundemarked. Som sælger skal du kunne skabe resultater, der lever op til både bløde og hårde key performance indicators, og samtidig skal du have en veludviklet forståelse for god service og kundepleje.

Det er lige netop de udfordringer, jeg arbejder med i Jarolics Sales Consulting, hvor jeg tilbyder salgskurser for alt fra sælgere, over direktører til håndværkere med daglig kundekontakt. Ønsker du at vide mere, kan du læse med her og få en håndfuld gode råd til, hvordan man bliver en bedre sælger.

Forstå dine kunder

Hvis du vil sælge dine produkter eller ydelser, er det afgørende, at du forstår dine kunders behov – og det kræver selvsagt en veludviklet empati. Du må altså kunne sætte dig i dine kunders sted og ikke mindst kunne aflæse deres kropssprog. Ellers kan hele salgsprocessen falde til jorden – uanset hvor fantastisk dit produkt eller din service er.

Skab tillid hos kunden

Salgsbranchen har et noget blakket ry, og mange har ikke særlig høj tillid til sælgere. Desværre er mistillid hos kunden muligvis en af de største forhindringer for at kunne skabe resultater og nå dine mål. For som sælger er kunden det absolutte midtpunkt i dit arbejde. Derfor er det afgørende, at du pakker den arrogante attitude langt væk, hvis du vil blive en god sælger.

Som sælger skal du yderligere skille dig ud fra mængden af sælgere, hvad gør de andre sælger forkert, og hvad gør de rigtigt?

Hold fokus

Selvfølgelig vil du møde udfordringer i dit arbejde. Men hvis du vil være en god sælger, må du ikke lade dig slå ud af bump på vejen. Derimod må du holde skruen i vandet og stræbe efter højere målsætninger frem for at lade dig slå ud af kurs. Det kan selvfølgelig være nemmere sagt end gjort, og derfor er du altid velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker at mestre konkrete værktøjer, der kan gøre dig til en bedre sælger.

Thomas Jarolics er kendt fra podcasten “Hårnålens Værdi”, hvor han i samarbejde med Berlingske Business succesfuldt byttede sig fra en værdiløs hårnål til et eksklusivt Rolex ur. Han har derudover arbejdet professionelt med salgscoaching siden 2013 – bl.a. i Berlingske Media og TDC. Han driver nu virksomheden Jarolics Sales Consulting, hvor han hjælper virksomheder landet over med at forbedre deres salgstal og deres kundeservice. Han er derfor ikke bange for at kalde sig selv for salgsekspert.


Thomas Jarolics

Thomas Jarolics er kendt fra podcasten “Hårnålens Værdi”, hvor han i samarbejde med Berlingske Business succesfuldt byttede sig fra en værdiløs hårnål til et eksklusivt Rolex ur. Han har derudover arbejdet professionelt med salgscoaching siden 2013 – bl.a. i Berlingske Media og TDC. Han driver nu virksomheden Jarolics Sales Consulting, hvor han hjælper virksomheder landet over med at forbedre deres salgstal og deres kundeservice. Han er derfor ikke bange for at kalde sig selv for salgsekspert.

Jarolics Sales Consulting

  • Adresse
    Jarolics Sales Consulting
    Polensgade 10, 2. th.
    2300 København S
  • Social
×
Ring Thomas op
Menu

Denne hjemmeside anvender cookies til statistik og indstillinger. Ved at bruge hjemmesiden accepterer du dette. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk